söndag 13 juli 2014

SVARAR PÅ ERA FRÅGOR

Hej på er allihopa! Jag har mot förmodan haft sovmorgon fram tills nu så det är därför min uppdatering för döden börjar så sent son halv två,.. Jag ligger i sängen och försöker att komma på ett sätt att rida mina hästar då ridbanan är helt igen regnad och vårt ridhus kort har gått ut och vi känner inte för att åka tre vändor till willands för att rida.
Änn så länge så har jag inte kommit på något bra sätt att rida men det kommer väll hoppas jag. 

Jaja, jag börjar uppdateringen med att svara på en lite frågor, ses(:

Hej! Jag tycker att du är jätte duktig. (1)Hur ska du göra med hästarna när du börjar skolan? (2)Är det inte jobbigt att ha tre hästar? Tycker jätte mycket om din blogg, den hade blivit ännu vassare som du gjort fler filmer! 
(3)Är det något du tänkt på?(4) Vad ska du göra till sommaren?

Hej! 
1: jag hoppas Helicon är såld och då är det ju bara Becki o Kinski men med min vanliga otur blir det väll inte så och då är det bara att kämpa på....
2: det är piss sådana dagar som denna när regnet bara ÖSER ner och jag inte kan rida på ridbanan och jag helst bara vill vara inne, för jag har ju inget val utan jag måste ju rida samtliga ponnyer 5-6 dagar i veckan. 
Men för det mesta är det bara roligt och lärorikt. Om man verkligen vill det så är det inte så jobbigt och det är bara att knipa igen när det går emot liksom och köra på.
3: ja, men vad för videos isf? Jag vet inte vad ni vill se... Isf får ni kommentera så får jag försöka fixa det(:
4: träna och tävla.....

Vilka fina bilder du har på din blogg. När tävlar du nästa gång? Din nya häst är jätte fin, har googlat på honom och han verkar vara bäst.

Tack! 
I helgen ska jag och bus först till Helsingborg sedan Jönköping(:
Tack igen, ja han är kung!

Alltså varför får du inte tävla fuxen??????? 
Min tränare har ont om tid under sommaren då hon har två ekipage i landslaget och Falsterbo osv och så tävlar hon själv och jag har mina tävlingar med Helicon och då måste vi prioritera träningarna och Helicon är viktigast och därefter Kinski. Alltså har vi inte hunnit hon inte hunnit se så pass mycket att hon tycker det är bra att vi åker ut och tävlar. 

Alltså jag fattar inte hur du orkar rida tre hästar? Varma hälsningar.
Vill man så går det.(;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar