söndag 15 juni 2014

AVDOMNAT HUVUD OCH KINSKI KÄRLEK


 Hej.
Idag har jag faktiskt haft fullt upp med livet och inte bloggen.  Inte så schysst mot er dock men min hjärna är typ helt avdomnad.... 
Men jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva om. All tankeverksamhet är trög idag liksom. Jag har svårt att bestämma mig för saker och svårt att tänka, göra saker och inte vara hängig. Jag tror jag börjar bli lite trött nu när jag väl är "ledig". 

Hur har eran dag varit? Trots allt har min dag varit bra. Men jag har varit så trött. Det är bara så sjukt att jag har massa idéer på inlägg men svårt att komma tillskott med de. Allt annat kommer typ emellan. Jag får väl ta tag i det snart antar jag.

Jag tränade båda Bäbbe o Becki tidigt i morse så jag hade det avklarat och känns skönt. Efter träningen åkte jag och mamma hem till Maja som tog studenten i fedags. Det var jääte trevligt. Efteråt var jag och pussade massor på Kinskan. Min nya bäbisch helt klart.  Och nu har jag fixat en box åt honom oxå full med massa halm och med hans namn på. 
Jag blir glad bara av tanken att vi ska ha honom hemma i mitt stall, åh vad kul det kommer bli. Kinski Kinski<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar