måndag 14 juli 2014

FALSTERBO SMOOTHIE

 Här har ni ett tips och recept på en riktig goooooood smoothie! De gjorde sådana i Falsterbo Horse Show och då jag stod länge i kön hann jag se hur dem gjorde de. Idag provade jag att göra likadant till frukost, och det blev precis lika gott. Mums!
 
Detta behöver du:
Jag hade ca.2 dl frusta hallon
En banan
ca.1 dl päron juice från Kivik 
Späd 1/2 dl vatten tillsammans med hallon, banan och juice
Detta receptet räckte till 3  rejäla glas  
Så gör du:
Jag bara la ner allt i en mixer och blandade. Så det var inte så komplicerat men gott. Det är viktigt att ha i bananen för att få en fyllig smak. Det är inget sött i, mer än juicen men smakar dock inte bäskt. Den är perfekt för frukost eller mellan mål, mycket god! Så nu hoppas jag att ni sprider vidare detta till alla ni känner. Gör du en så kommentera gärna om vad du tyckte på bloggen!
 Avnjut Falsterbo smoothie med ett leende på läpparna och längta till nästa Falsterbo Horse Show besök 2015!
Mums!

2 kommentarer:

  1. Såååååå gott det ser ut! Ska prova!!!!!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. PROVADE PRECIS! Fy vad gott! Tack för tipset! En ny favorit. /Alice

    SvaraRadera