söndag 29 juni 2014

SVARAR PÅ MASSOR AV FRÅGOR!

Tänkte svara på att gäng frågor innan jag drar ut och rider lite... 

Vilken favorit outfit har du till dina ponnyer?
otroligt svårt att svara på... Har så många olika...(:

Kan du lägga upp fler filmer på brunnos och fuxen?
Jag kan försöka få det filmat någon gång när jag rider på dem oxå. Det tar bara sån tid att ladda upp det på yt, men ska anstränga mig och försöka fixa det. Obs. jag lovar inget!(;

Vem tränar du för?
Jag har sedan i mars typ tränat för Elin Aspnäs

Ska du till falsterbo?
Om tiden finns absolut, jag vill jätte gärna se ponny kuren men det är svårt att få tid... Någon som vill hänga med mig i sådana fall? Alltid roligare att gå med en kompis.

Vilket ekipage tycker du är bäst i de olika kategorierna, B,C och D?
Det blir lite lustigt med B ponny jue iochmed att jag tävlar där och jag tycker att jag och helicon kan vara fett grymma när vi för allt att funka, plus att helicon är big time den ABSOLUT sötaste ponnyn av de alla. Så kategori B: Paula Bon P och Baekkeskovens Helicon
Kategori C: Noll koll, alltid på tävlingarna har man fullt upp med sitt eget och det finns inte så många c ekipage ju.
Kategori D: Vet ingen exakt men har ju sett lite olika ekipage på träning och så som är huuuur grymma som helst bara.

Kommer du med till SM?

Det är ju inte säkert ännu, vi får se. Men jag siktar ju mot att höja kvalen, så får vi se helt enkelt. Det kan ju komma 15 random ekipage och kvala på 95% och då är jag körd.

Vilka kortsiktiga mål har du?

Helicon: Höja kvalen samt göra riktigt bra ifrån oss på New Forest SM
Rebecca: Träna och bli färdiga att starta LA:P1 
Kinski: Träna, utvecklas, lära känna varandra och få hem honom.

Långsiktiga mål?

Helicon: Rida SM sedan är det slut med våra gemensamma mål...);
Rebecca: Under hösten att kvala nationellt och sedan ta oss mot SM.
Kinski: Komma så långt det bara går.

Tack för frågorna, nu drar jag ut i stallet. Puss!

Tyckte denna bilden vart så fin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar